TV anlæg
Stadionparken G/F ejer selv vores antenneanlæg. Anlægget blev renoveret i 2012 og er opgraderet til Docsis 3,1 i 2019.
Forsyningsaftale
Stadionparken G/F har forsyningsaftale med Yousee. Dette betyder, at det er Yousee der leverer TV signalet på foreningens tv-anlæg.
TV
I opkrævningen fra Stadionparken G/F betales der hvert kvartal for yousee grundpakken.
Ekstra kanaler
Ønsker man ekstra kanaler kan disse tilvælges ved køb af Bland selv 10/20/36 point. Disse point kan bruges til at vælge TV kanaler samt streamingkanaler, f.eks. HBO, Netflix mv.
Kontakt yousee på tlf: 7070-4040, hvis du ønsker blandselv.
Yousee opkræver særskilt for dette.
Yousee TV-Boks
Vi har foreningsaftale om TV-boksen.
Har du allerede en yousee boks skal du kontakte yousee og oplyse dem at Stadionparken G/F har en foreningsaftale på TV- boksen. Du vil nu få den til 30 kr. i stedet for 99 kr.
Har du ikke en TV-boks og ønsker du at få den så kan du kontakte yousee på tlf:7070-4040 eller i den nærmeste Yousee butik (Rødovre Centrum)
Kan jeg afmeldes TV pakken?
Ønsker man ikke at have TV via antenneanlægget er det muligt at afmelde denne.
Afmelding sker i en mail til bestyrelsen.
Tv-pakken kan opsiges senest 5 uger før næste påbegyndt kvartal. 1/1, 1/4, 1/7, 1/10.
Afmelding træder i kræft til kvartalsskifte.
Kan jeg tilmeldes TV pakken?
Ja Hvis dit hus ikke er tilmeldt grundpakken kan dette gøres ved at sende en mail til bestyrelsen.
Tilmelding koster det til enhver tid opkrævede tilmeldingsgebyr fra yousee.
Bredbånd
Stadionparken G/F har åbnet vores antenneanlæg så det er muligt at vælge bredbånd gennem Fastspeed og Yousee og andre aktører der leverer på COAX nettet.
Grundejerforeningen har en rabataftale med følgende leverandører.
Fastspeed om 20 kr i rabat på deres listepris på deres produkt op til 1000/100 Mbit. (249,- pr. md. før rabat.)
Yousee Foreningsrabat. 50 kr i rabat på nogle af deres bredbåndsprodukter. f.eks. 1000/100 Mbit (399,- pr. md. før rabat.)
Jeg har ikke tv, kan jeg få Bredbånd
Det er ikke et krav, at man har TV via antenneanlægget for at få leveret bredbånd via antennekablet.
Fejl på TV eller Bredbånd
Oplever du fejl på dit TV signal eller Bredbånd leveret af Yousee skal du kontakte Yousee på tlf: 7070-4040 se yderligere oplysninger her.
Har du Bredbånd leveret af Fastspeed kan du fejlmelde her.
Er der tale om fejl på Bredbånd, kan det anbefales at man prøver at tage strømmen fra det af din udbyder udleverede kabelmodem og lade den være slukket i 60 sekunder, afhjælper dette ikke fejlen kontakt da din udbyder.
Mobil abonnement
Har du et telefon abonnement hos Yousee og har du også Bredbånd fra yousee så kan du få dobbelt op på data.
Fordele som foreningskunde hos Yousee